مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 07:552021-09-02سياسي

فارس من| یک حلقه چاه جدید برای رفع کم آبی روستای چفته سنجابی حفر می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مردم روستای چفته سنجابی از توابع بخش شمالی شهرستان اسلام آبادغرب با ارسال درخواستی در سامانه فارس من، خواستار حل مشکلات خود در بحث کمبود آب شدند.

متن این درخواست بدین شرح است: ضمن عرض سلام و آرزوی تندرستی شما مسؤولین گرانقدر، به استحضار می رساند روستای چفته سنجابی از توابع حومه شمالی شهرستان اسلام آبادغرب، با بیش از 80 خانوار، سالیان متمادی در رنج و سختی آب آشامیدنی و حتی آب غیرشرب به سر می برد و این روستا اندک آب آشامیدنی خود را با همت و همیاری مردم روستا توسط قنات تأمین می کند و سال هاست که در چهار فصل در طول هر شبانه روز یک ساعت آب ذخیره در منبع روستایی دارد و آن هم کفایت نمی کند و بسیار ضعیف است که این مشکل باعث مهاجرت بسیاری از اهالی روستا شده است و همچنین دامداران عزیز که تنها درآمد امرار معاششان، از این طریق بود، مجبور به فروختن گله و دام خود گشته اند.

متأسفانه چندین بار از طریق مکاتبات اداری پیگیر موضوع بوده ایم ولی فقط وعده از جانب مسؤولین نصیب این اهالی روستا شده است.

همچنین اجرای طرح هادی نیز تنها در این روستا از حومه شمالی اجرا نشده است و مشکلات فاضلاب و بهداشت و عدم آسفالت، خود رنجی بر رنج های این روستا افزوده است؛ گرمای تابستان در سال های اخیر و عدم وجود آب، باعث شده است م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| یک حلقه چاه جدید برای رفع کم آبی روستای چفته سنجابی حفر می شود

فارس من| یک حلقه چاه جدید برای رفع کم آبی روستای چفته سنجابی حفر می شود